2013. június 1., szombat



Analóg és digitális. 

Elhatároztam, hogy újra bevetem Flórát, filmet fűztem, és elindultam vadászni, képeket találni. Gyermeki izgalommal vetettem bele magamat az avasi látképekbe. A már már unalomig ismert terek új nézőpontjait, nézeteit fedezve fel. Ebben a filmes kamera nagyon segítőkész. Flóra nagy, és tiszteletet parancsoló, mind a "modellnek" mind a fényképésznek. Megtiszteli, és általa a fényképész is hangsúlyosnak érzi az expozíciót. Egészen más attitűdöt kényszerít ki.
Technikában jártasaknak pedig csak halványan, zárójelben említeném meg a "full frame" és az APS-C közötti különbséget, látószögben.

Ezzel a felszereléssel, mentális attitűddel, fényképészi hozzáállással járva kerültem be a parkolóba. Kedvelem az olyan tereket, amik napközben sűrűn látogatottak, pezsgőek, de mikor én ott vagyok akkor üresek. Kedvelem azért is mert ritmikus, ismétlődő formavilággal bír, kontrasztos, a fehérek és feketék alakítják.


I made up my mind to use again Flora. I put film inside, and started to hunt, to find pictures. I was excited like a child, while I was looking for scenes of the Avas Housing. I discovered newer and newer point of views. The analog camera is very helpfully to do this. Flora is big, and make you to respect her. Even if you are the "model", or the camera operator. She pay attention to the exposure, the phothographer feels the wheight of it.
It force you in another attitude.
For the technic-fans I just mention in brackets the differece between the "full frame" and the APS-C size.

I was walk through the parking lot with this equipment, and attirude. I like those places which are usually busy, but when I do my visit there, its empty. I like also the rythm of the shapes, contrasts, the dinamics of the balcks and whites.

adatok/ details:
Nikon F4, 28mm
Ilford PAN 100

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése